Prima camping. Als je geen hond heb, zorg dat je niet in het veld van de honden staat. Wakkerworden (te vroeg) met hobdenblaf is niet fijn.

michelanat

een zalige camping. We stonden op de VIP hondenplaats. Onze hond had vrijheid om los te lopen. services van de eigenaars is meer dan voortreffelijk.

• april 2022

Wat ons betreft een super leuke camping ⛺️ lekker centraal gelegen om te fietsen of te wandelen. Mooi en schoon sanitair. Hele vriendelijke eigenaren. Brabantse gezelligheid.

• april 2022

Camping De Gijzel