Als je alleen wilt overnachten een prima plek. 's Avonds rijden er nog redelijk veel auto's maar 's nachts niet meer. Geen voorzieningen.

Frank987654321

De plekken [6] zijn geel gemarkeerd met weinig tussen ruimte. Nu kleinere plaatsen dan voorheen maar toch nog steeds een fijne overnachtingsplaats voor als we naar het zuiden rijden. Gemeente Woensdrecht bedankt!!

Juulmarie

prima plek.Al eerder gestaan.En die kraan is ook wel erg makkelijk. Aan het fietsknoop punten bord.Omdat t aan een doorgaande weg is,4 sterren.Gemeente bedankt,dat we hier gratis mogen staan. Daarom gaan we veel naar Duitsl,of België.

Parking METO