Oijen, Oss, Noord-Brabant, Nederland

Bierbrouwerij Oijen

locatie bij restaurant - bij gebruik van diner korting op overnachtingsprijs - in het zicht van de Maas - uitzicht over de polders van Oijen en Macharen - speelweide - centrum 3km

• Oijense Bovendijk 61

5394 LA, Oijen, Nederland
  • € 20,00 • 1 mrt. t/m 31 okt.

• oktober 2020

Blijkt nu, 1 oktober, dat hier niet meer geparkeerd mag worden met campers en dus ook niet overnachten 🙈 had misschien wel eens aangepast mogen worden. Helemaal geen ster dus van ons!! lukt zonder ster niet dit te plaatsen maar wat ons betreft dus geen!! ster.

JeltjeK

Deze CP klonk heerlijk, maar voor ons met jonge kids toch niet echt handig. Je staat op het parkeerterrein met 1.5 meter voor je prikkeldraad en schrikdraad. Puur voor overnachten of in combi met een biertje drinken prima. Maar de kids kunnen niet om de camper spelen dus voor ons geen 2e keer.

• Stroom (unknownA)

• oktober 2020

The-Cosy-Camper

• € 20,00 • 1 mrt. t/m 31 okt.

• Stroom (unknownA)