Camperplaats De Kleine Heibloem

Oirschot, Noord-Brabant, Nederland

• juli 2024

Goed verzorgde camperplaats. keurig sanitair. Mooie landelijke ligging. Vriendelijke eigenaren. En ze verkopen lekker roomijs van eigen koeien. We komen zeker nog een keertje terug. T&C

• juli 2024

Jong stel dat een jaar geleden is gestart met deze leuke camperplaats. Vriendelijke ontvangst. Sanitair en plekken prima in orde. Kortom: een plek om terug te komen! Hans een Yvonne

• juli 2024

zeer mooie goed verzorgde camperplaats met alle voorzieningen. vriendelijke eigenaar en schoon sa nitair voor ons een aanrader. wim en sjan

Camperplaats De Kleine Heibloem