Camperlocatie Oosteind

Oosteind, Oosterhout, Noord-Brabant, Nederland

• juli 2024

Prima, eenvoudige camperplaats met alle noodzakelijke voorzieningen. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Je hoort de snelweg, maar we hadden toch een goede nachtrust. Met de fiets ben je zo in het mooie Oosterhout, met een groot winkel en horeca aanbod.

• juli 2024

Verassende CP, goed verzorgd en zeer vriendelijk ontvangst. Wij kwamen vrij laat aan, was geen enkel probleem. In de camper hoor je de snelweg amper..

Rob-van-Velzen

Prima plek als je op doorreis bent of als je Oosterhout en omgeving wilt bezoeken. In de camper hoor je de snelweg amper. De camperplaats is wat verder van de snelweg dan de lokatie op het kaartje suggereert.

• Ter Horst 19

4909 AS, Oosteind, Nederland