Parking Rusheuvel

Oss, Noord-Brabant, Nederland

Mooie camperplaats. Gemeente Oss, bedankt. en het vuil gooien we thuis weg, of onderweg in 1 vuilnisbak.

ineke-en-Rinke

Goede plek om te overnachten. Géén voorzieningen. Geen last gehad van de skateramp die ook op het terrein staat. Op zaterdagochtend wordt er door de jeugd gevoetbald op achtergelegen veld. Centrum is makkelijk bereikbaar en voorzien van leuke winkeltjes en vele restaurants/ cafeetjes.

• maart 2024

Wij hebben hier vorige week (febr.2023) een nacht gestaan. Prima plek en goed geslapen. 's-Morgens idd veel ouders die de parkeerplaats opreden om hun kinderen af te zetten. Verder geen last gehad. Dankjewel gemeente Oss.

• maart 2024

Parking Rusheuvel