Het Oude Bossche Veld

Oudenbosch, Halderberge, Noord-Brabant, Nederland

• juli 2024

Prima camperplaats met goede voorzieningen en een mooie fietsomgeving en vo oral Oudenbosch met zijn prachtige kerken en schitterende arboretum. En zeer vriendelijke beheerders ook. topplaat!!!! Gestaan van 6 juli tot 9 juli 2024...

• juli 2024

wij hebben een paar dagen op de camping gestaan wij hebben dat als zeer prettig ervaren super vriendelijke eigenaren schoon sanitair lekker warme douche en fijne prijzen mooie fietstochten wij komen zeker terug dank jullie Josen Lenie Daniels

• juli 2024

valt wat tegen, wel nieuw toiletgrbouw, maar met maar w douches en toiletten en de douche stopt plots zonder waarschuwing en gaat dan ook niet meer aan, bijna alle restaurants in het dorp zijn gesloten, die bij de basiliek is maar matig

Greynomads

Beste Greynomads, Ik begrijp dit oprecht niet. En deze review maakt mij ook wel een beetje verdrietig. Daarom wil ik er toch even kort op reageren. Onze Douches geven wanneer u op de knop hebt gedrukt 6 minuten lang warm water. Dit zou ruim voldoende moeten zijn voor een douchebeurt. Dan stopt hij 6 minuten kunt u weer opnieuw douchen. Over de horeca, dat klopt met name op maandag en dinsdag is veel horeca gesloten is. Deze mensen hebben ook af en toe een vrije dag nodig. Gelukkig is er altijd wel iets open. Ik hoop dat u ondanks alles toch een fijn verblijf heeft gehad. Hartelijke groeten, Leonie van Turenhout.

Het Oude Bossche Veld