top plekske relaxed poorten zijn smal maar moet je niet moeilijk om doen past net 👍 eigenaren zijn super vriendelijk 10 minuten lopen naar oorlogs museum komen zeker nog eens terug 👍🌞🚍

#on_the_road_again#

Deze plek is niet voor campers want de toegangs hek is smal en de bocht veel te scherp. Ook slecht aangegeven. EL 010

J.-van-den-Heuvel2

Als je op zoek bent naar een rustige, ongedwongen kampeerplek, persoonlijk contact en gastvrijheid van de eigenaren. Ga dan naar deze camping en je zult het vinden. Wij hebben er van genoten !

Camping Aartsenhof