heel mooie camperplaats. complimenten voor de beheerder. mooie douche en toiletgelegenheid en keurig onderhouden. zeer de moeite waard.

Doezelaar

Wauw bedankt voor deze mooie complimenten! Fijn dat jullie hebben genoten van het verblijf. Bedankt voor deze mooie review en uiteraard ook voor jullie komst!

Mooie CP, met netjes en schoon sanitair. Verharde plaatsen. voor ons nog iets te slecht weer, maar hierbij vast heel gezelligheid te verwachten, wanneer het wat drukker is. Diverse leuke dorpjes op fietsafstand. Aanrader.

Henk&Natasja🚐

Wat leuk dat jullie onze camperplaats hebben bezocht! Wat fijn dat alles naar wens is geweest. Jammer dat de weergoden niet meezaten, maar hopelijk wordt het snel beter weer. Bedankt voor de komst en deze mooie review!

Mooie verzorgde camperplaats met zeer verzorgde sanitair.

Fleurtje2024

Fijn dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor de komst en deze mooie review!

Henk&Natasja🚐

Mooie verzorgde camperplaats met zeer verzorgde sanitair.

Camperplaats De Rucphense Weide