Rucphen, Noord-Brabant, Nederland

Camperplaats De Rucphense Weide

35 plaatsen waarvan 23 verharde plaatsen - gunstig gelegen vanaf de snelweg - Rucphense bos en heide 1500m - hondenspeelveld - broodjesservice op zaterdag - ontmoetingsruimte [op aanvraag beschikbaar voor groepen] - centrum 500m

• Rucphenseweg 6

4715 TD, Rucphen, Nederland

• december 2022

vanaf de start van jullie camperplaats staat deze locatie al in onze favorieten! komen telkens weer en iedere keer is er weer iets nieuws. Chapeau! Op naar een benoeming van camperplaats van 2022.

• november 2022

Mooie camperplaats proper sanitaireblok en vriendelijke uitbaters .Die er alles aan doen dat de campergasten zich thuis voelen ! Bedankt wij komen zeker terug .

• november 2022

top lokatie, weet niet wat ze kunnen verbeteren. Hele aardige beheerder. Mooie plaatsen alles schoon . Top toiletgebouw en douchen. was ons eerste camperplaats met nieuwe camper. Komt er zeker nog terug. Mooie fietsroutes.

Charlesjudith

Wat leuk dat jullie bij ons op de camperplaats hebben verbleven. Bedankt voor de mooie review en wat leuk om te lezen dat jullie nog terug gaan komen! Tot een volgende keer!

• december 2022

• Wintersport