Rucphen, Noord-Brabant, Nederland

Camperplaats De Rucphense Weide

30 plaatsen waarvan 23 verharde plaatsen - gunstig gelegen vanaf de snelweg - Rucphense bos en heide 1500m - hondenspeelveld - broodjesservice op zaterdag - ontmoetingsruimte - centrum 500m

• Rucphenseweg 6

4715 TD, Rucphen, Nederland

Alles is geweldig hier. Jullie mogen hier heel trots op zijn. Fijne mensen zijn jullie,super. Loek en Nellie Dumont. Tot de volgende keer.

loeknel

Prachtig mooie camperplaats, het sanitair is nieuw. Mooie fietstochten in de omgeving De eigenaren zijn zeer betrokken bij de camperplaats, en erg vriendelijk We komen zeker rerug Gr Anita

WilN.

Bedankt voor deze mooie complimenten. Fijn om te lezen dat jullie ervan hebben genoten. Bedankt voor jullie komst en tot een volgende keer!

super mooie plaats, ziet er allemaal toppie uit. De eigenaren hebben het mooi voor elkaar en zijn zeer gastvrij en vriendelijk. We hebben een paar fietstochten gemaakt, mooie omgeving. Dit was onze eerste keer op deze locatie maar komen zeker nog eens terug.

Markzutje

Wat leuk dat jullie onze camperplaats hebben bezocht en bedankt voor deze mooie review. Goed om te lezen dat jullie nog een keer terugkomen, tot een volgende keer!

• Wintersport