Wat een heerlijke plek, mooie camping, super vriendelijke gastvrouw. Ruime plaatsen, prima sanitair: een TOP plek!!

vdven.verest

Superfijne camping met keurig schoon sanitair. Heerlijke omgeving voor een prachtige fietstocht. Enorm vriendelijk en gastvrije ontvangst. We komen hier zeker weer terug.

Fred-en-Rina

Deze mini camping overtreft verwachtingen. Veld met verharde plaatsen perfect onderhouden. Sanitair etc. prima in orde goed onderhouden en schoon. Info over de omgeving en dagelijks verse eieren. Vlakbij Boxmeer en prachtige omgeving omver wandelen en fietsen. Komen weer terug

Minicamping 't Brenneke