Kampeerder47

Beste Kampeerder47, Wij vinden het ook vervelend dat het momenteel zo nat is. Wat jammer dat onze toelichting over het tarief niet afdoende is geweest tijdens uw verblijf, en nog tot ontevredenheid heeft geleid. U bent uitgegaan van het kortingstarief welke enkel geld voor bezitters van de ACSI kortingskaart & MiniCampingCard. Daarnaast rekenen we geen toeslag voor 6A elektra. Echter is op de eindfactuur, voor onze boekhouding, het tarief uitgesplitst in staanplaats & elektra in verband met het verschil in btw. Hopelijk is het nou duidelijker en kan u toch nog enigszins positief terug kijken op het weekendje weg. Met vriendelijke groeten, Jan en Marleen Camping de Geelders

Wij hebben hier een tussenstop gedaan op weg naar huis. Leuk ontvangst ..leuke plek met veel mogelijkheden.. Net sanitair.

Happy23557

ook in de winter een prima camping! Verwarmd sanitair. Er is een soort kantine voor gezamenlijk gebruik.

Minicamping de Geelders