• november 2023

Prachtige cp bij de jachthaven waar wij zeer vriendelijk werden ontvangen door de havenmeester. Je loopt zo het centrum in.

Tukkers-On-Tour

Net alsof dit een erg mooie plek is met goede faciliteiten, is het de moeite waard om erop te wijzen dat de jachthaven niet is afgeschermd. Je kampeert dus op een openbare parkeerplaats naast een supermarkt met alle gevolgen van dien. Verwacht geen lang uitslapen.

Debreezy

Super sanitair, hele fijne havenmeester, alles op loopafstand, we komen terug!

• november 2023

Debreezy

Super sanitair, hele fijne havenmeester, alles op loopafstand, we komen terug!

Jachthaven Steenbergen