Mooie mini camping in landelijke rustige omgeving met ruime plaatsen en goed verzorgd sanitair. Vriendelijke ontvangst. Handige app om broodjes te bestellen en bijv. bezoek aan te melden.

ScheffersH

prachtige plek om te vertoeven alles is tip top in orde. hele vriendelijke eigenaren Marlies en Ard. sanitaire voorzieningen zijn top. een plek om vaker terug te keren. Kees en Marie Louise.

• mei 2023

Zelden zo’n mooie ruime camping gezien. Helemaal top! een aanrader, we komen zeker nog een keer terug. aardige eigenaren en net sanitair. We hebben er 4 nachten met onze camper gestaan. 10-14 mei 2023 Theo

• mei 2023

Minicamping Munnikenhof