Minicamping Munnikenhof

Terheijden, Drimmelen, Noord-Brabant, Nederland

• juli 2024

Het is een prachtige camping. We hebben genoten. Grote plekken,schoon en mooi sanitair,gastvrije eigenaars . Er ontbreekt je aan niets.Wij komen zeker nog een keer terug.

• juni 2024

Misschien wel prijzig maar de camping en zijn faciliteiten zijn optimaal verzorgd. Schoon en luxe sanitair. Heel goed dus. 2 x geweest en komen zeker terug

bestone61

Mooie mini camping in landelijke rustige omgeving met ruime plaatsen en goed verzorgd sanitair. Vriendelijke ontvangst. Handige app om broodjes te bestellen en bijv. bezoek aan te melden.

• juli 2024

• juni 2024