Minicamping Munnikenhof

Terheijden, Drimmelen, Noord-Brabant, Nederland

Minicamping Munnikenhof

Rustige minicamping - gelegen tussen Breda en de Biesbosch - op dit moment slechts twee verharde camperplaatsen - campers ook welkom op kampeerveld - centrum 3km

• Munnikenhof 21

4844 PK, Terheijden, Nederland

• juni 2021

hier hebben we 3 dagen en 2 nachten gestaan , camping is helemaal SUPPER , de gasten helemaal niets 🙈🙈🙈🙈🙈, grapje veel mensen daar leren kennen , stonden op het mooiste plekje daar A24 , iedereen was erg gast vriendelijk , zo moest het overal wezen 😉😉

ronnie-oet-Wier-n

Dank u wel voor uw leuke review! Tot de volgende keer op onze mooie camping!

• mei 2021

Mooie mini camping met ruime plaatsen. Rustige omgeving. Sanitair gebouw is ingebouwd in de paardenstal. Alles nieuw, mooi en super schoon. Broodjes service en supermarkt op fiets afstand.

riend

Bedankt voor uw positieve review!

Schone camping in een leuk gebied. Een niet heel klantvriendelijke eigenaresse en het stikt van de muggen. Leuk voor een nachtje maar te lang voor een week in ons geval.

Bartjes

Beste Barten, Gelukkig hebben we elkaar nog even kunnen spreken en heb ik kunnen uitleggen dat klantvriendelijkheid bij ons hoog in het vaandel staat en dat we het erg jammer vinden dat u het zo ervaren heeft. Helaas zijn er door de extreme weersomstandigheden veel muggen op dit moment, maar daarom bieden wij onze gasten een muggenstekker ter leen aan zodat de muggen in ieder geval uit uw verblijf blijven. Bedankt voor uw feedback en hopelijk zien wij u en uw partner nog een keer terug op Minicamping Munnikenhof

• juni 2021

ronnie-oet-Wier-n

Dank u wel voor uw leuke review! Tot de volgende keer op onze mooie camping!

• mei 2021

riend

Bedankt voor uw positieve review!