Camperweide van het Buikheidehuys

Wintelre, Eersel, Noord-Brabant, Nederland

• juli 2024

Prachtige camperplek, vriendelijke eigenaars. Sanitair is netjes en schoon. Perfecte plek om mooie fietstochten te maken. Prijs is prima...

• juli 2024

Heerlijke plek, we hebben mooie dagen doorgebracht bij jullie. Heerlijk wandelen met de honden in het bos. Goede voorzieningen die all in zijn, stroom is een keuze. En als je naar de totaalprijs kijkt, is het prima. Prima WiFi ook. Wij komen zeker terug.

• juni 2024

stroom inderdaav