Camperplaats Begijntje

Zundert, Noord-Brabant, Nederland

• juli 2024

Eenvoudige, maar een mooie camperplek. Heerlijk rustig met een ruime plek. Gastheer en -vrouw zijn zeer hartelijke mensen. De voorzieningen zijn minimaal, maar wel schoon. Een aanrader voor wie ruimte, rust en van fietsen houden.

• juli 2024

prachtige camperplaats, vriendelijke ontvangst en zeer verzorgd terrein, gezellig centrum op fiets afstand, was de tweede keer hier en we komen zeker nog terug

• juli 2024

Mooie camperplaats, goede voorzieningen. Hoeveelheid douches kunnen bij drukte wat te kort schieten. Vriendelijke eigenaren en kan me voorstellen dat je hier graag overnacht tijdens het bloemencorso

• Kerkhofstraat 3

4882 NN, Zundert, Nederland