Heerlijke plek, mooie omgeving en op fietsafstand van Amsterdam. Gastvrij ontvangst, zeer hartelijke eigenaren en schoon sanitair. Wel wat geluid van de vliegtuigen maar dat stoorde ons niet, wij komen graag nog eens terug!

BennieGoes…

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars, sanitair zeer schoon, de camping ook. Aangename sfeer! De luchthaven in de buurt stoort helemaal niet. We komen graag terug!

lena.wlft

Hele leuke camping met prima voorzieningen. Misschien in de toekomst nog een paar extra toiletten. vooral als het druk is. Maar dat weerhoudt ons er niet van om nog een keer terug te komen mede gezien de gastvrijheid van de eigenaren.

Camping Westeinder Vinkhoeve