Camperplaats Het Groene Hart

Abbenes, Haarlemmermeer, Noord-Holland, Nederland

Camperplaats Het Groene Hart

Landelijk gelegen camperplaats bij modern akkerbouwbedrijf in waterrijk gebied - speciaal hondenpad - ontmoetingsruimte - centraal gelegen - Amsterdam, Leiden en Haarlem - gehele terrein draait op groene stroom – fietsverhuur – verse soep – Keukenhof 7 km – station 4 km – restaurant 1,5 km - centrum 3km

• Kaagweg 50

2157 LH, Abbenes, Nederland
  • € 12,00 • 15 mrt. t/m 1 nov.

• juni 2021

een goede ontvangst sanitair gebouw eenvoudig maar wat belangrijker is het is schoon je voelt je thuis op de boerderij hier kan je zien hoe een boerderij vernieuwd bezig is met de natuur ga zo door

• mei 2021

Wij hebben 3 nachten op Camperplaats Het Groene Hart gestaan. Prachtige plek met alle voorzieningen en dat voor €12,00 / €14,00 Vriendelijk Beheerders Echtpaar. Mooi gebied om te fietsen. Wij komen hier zeker terug.

• mei 2021

heerlijke plek in de haarlemmermeerpolder, (mijn geboortegrond!) super aardige eigenaren en goeie prijs/kwaliteit ik kom terug!

• juni 2021

emmydejeu

• € 12,00 • 15 mrt. t/m 1 nov.