op de site zie je mooie gras plaatsen , echter bij reservering wordt niet gemeld dat 50% op beton staat, deze plekken zijn goed voor 1 nacht, maar de schitterende streek heeft veel goedgemaakt, veel mooie fietsroutes langs het water

• november 2023

wij hebben hier pas geleden gestaan. Prima plek. Alles netjes. Aanrader.

PierreenTea

21 juli 2023 Even een opmerking. De camperplaats is goed bereikbaar vanaf de kant Lisse/Nieuw Vennep. Dit ondanks de borden die aangeven dat de Kaagweg is afgesloten.

• november 2023

wij hebben hier pas geleden gestaan. Prima plek. Alles netjes. Aanrader.

Camperplaats Het Groene Hart