Camperplaats Het Groene Hart

Abbenes, Haarlemmermeer, Noord-Holland, Nederland

• juni 2024

14 juni hier geweest. vriendelijke mensen. niet veel sanitair wel goed schoon.

• juni 2024

Wat jammer dat uw verblijf bij ons zo slecht bevallen is. Heel graag horen we waarom u mij als gastvrouw niet gastvrij vond, want dat is zeker niet wat we uit willen stralen. Wij hebben erg ons best gedaan de camperplaats netjes/gezellig te maken en te houden, we horen ook graag waarom u dat anders heeft ervaren. (camperplaatshetgroenehart@hotmail.com) De 2 douches en 2 toiletten op de 15 campers die er gemiddeld staan, worden goed schoon gehouden incl toiletpapier en zeep. Vind u dat te minimaal dan kunt u beter op een camping gaan staan, alleen staat u daar echt niet voor 20 euro..

• juni 2024

14 juni hier geweest. vriendelijke mensen. niet veel sanitair wel goed schoon.

Camperplaats Het Groene Hart