Camperplaats Het Groene Hart

Abbenes, Haarlemmermeer, Noord-Holland, Nederland

Camperplaats Het Groene Hart

Landelijk gelegen camperplaats bij modern akkerbouwbedrijf in waterrijk gebied - speciaal hondenpad - ontmoetingsruimte - centraal gelegen - Amsterdam, Leiden en Haarlem - gehele terrein draait op groene stroom – fietsverhuur – verse soep – Keukenhof 7 km – station 4 km – restaurant 1,5 km - centrum 3km

• Kaagweg 50

2157 LH, Abbenes, Nederland
  • € 12,00 • 15 mrt. t/m 1 nov.

• augustus 2021

Deze camperplaats is super. Een hele behulpzame en vriendelijke gastvrouw. We hebben genoten van de omgeving. We gaan hier zeker nog vaker komen. Jan Hendrix

Camille-Mieke

Wij vonden het net zo vervelend als u dat de afvalbak niet is geleegd, dit had namelijk vrijdagochtend moeten gebeuren. We hebben zaterdagochtend een extra bak ernaast gezet om dit op te lossen.

Jacco-333

Het was bij ons (net als veel andere plekken) inderdaad drukker dan anders. Naast de reguliere plekken bieden we dan ook andere plekken aan. Echter alle plekken met ruimte om te recreeëren, veilige uitrijmogelijkheden en vele zelfs op een grasveld met prachtig uitzicht. "Overal" is dus zeker niet het gval. 3 x per etmaal maken we de toiletten schoon bij drukte en we zorgen dat we altijd thuis zijn om alles in goede banen te leiden. De meeste camperaars waren blij dat ze nog een plekje hadden, misschien ook iets om bij stil te staan als het zo druk is.

Jacco-333

• € 12,00 • 15 mrt. t/m 1 nov.