Vriendelijke ontvangst, stroom en een token voor de iets gedateerde maar keurige douches. Prima WiFi. Haven was een beetje stilletjes. Aardig restaurant met uitzicht op de haven. Camperplaats niet heel charmant, beetje weggedrukt in een hoek van de haven.

Joost123!

Fijne Camper plek. Zeer vriendelijk ontvangst. Zeer nette toiletten en douches. Heerlijk wandelen. Alleen maar lof. Wij komen zeker terug.

cor&ar

Er zijn inmiddels 5 rustige plaatsen die breder zijn dan op de luchtfoto te zien is. De laatste drie plaatsen is inderdaad voor boten. Maar dat is op een jachthaven logisch. GaroetjesTon

Jachthaven Andijk