Gegarandeerd genieten van Texel, gastvrijheid, en een prachtige kampeerplek!

vw-Billy

1 camper plek. Geen tenten of zo. Geweldige plek aan het duin. Marleen, de houdster van het plekje is super attent en aardig. Top.

HelgaHymer!

Wat een idyllisch plekje. Hiervoor ga je camperen, ik tenminste wel. Beschut, direct grenzend aan n natuurgebied waar je helaas niet in mag. Voorzieningen prima. Nabij prachtige stranden van Texel. strandhuisje via eigenaar camperplek te huren Paal 21 #cadeautje.

Anjazwolle

Gegarandeerd genieten van Texel, gastvrijheid, en een prachtige kampeerplek!

• Ruigendijk 21

1796 MP, De Koog, Nederland