zeer gastvrije ontvangst, een camping waar je je onmiddellijk thuis voelt!!! Prachtig , schoon sanitair. voor ons een plek waar wij zeker terug komen.

P.Visserman

Ruime plekken dichtbij het druk bezochte De Koog. Prima sanitair en erg schoon. Mooie fietsroutes over het hele eiland. Een zestal kippen lopen vrij rond op het terrein. Wij vonden dat geen enkel probleem. Integendeel, maar anderen stellen dat minder op prijs.

• april 2023

TonD

Wauw, wat een mooie recentie! Fijn dat jullie het zo bevallen is. Jullie zijn weer van harte welkom! Monique en Marieke

• april 2023

Camping De Razende Bol