Den Helder, Noord-Holland, Nederland

Camperplaats Willemsoord

P-Noord volgen - toegang sanitair met pasje, elektra met munten bij de havenmeester - marinemuseum - reddingsmuseum - bioscoop - veerboot naar Texel 450m - supermarkt 400m - centrum 400m

• Willemsoord 41

1781 AS, Den Helder, Nederland

RapidoM

Goedemiddag, Jammer dat u zo negatief reageert op een prijsstijging en dan ook nog op het internet. U had ook even binnen kunnen komen en vragen waarom een prijsstijging! Ook wij moeten mee met de tijd, dus verhogingen van de toeristenbelasting, verhoging van de prijzen voor gas, water en elektriciteit. Eigenlijk gaat uw frustratie over de verhoging van alles in het leven en helaas geen verhoging van uw inkomsten. Daar kunnen wij niets aan doen en zegt ook niets over onze camperplaats!! MVG Raymond en Cindy Prikken

wat een bijzonder onvriendelijke reactie naar uw medecamperaars over een fles shampoo, zulke reacties boren hier niet thuis, heeft niks met de klasse van de cp te maken Graag verwijderen!

H574

Ik liet mijn volle fles Seba Med douchegel in de douche, 10 minuten later was het weg, zijn er alleen boefjes met 8m WoMo op het veld? Hij zou schurft krijgen. verder alles zoals beschreven.