• februari 2024

Mooie plek, wij betaalden voor 8 nachten €216,90. ( aanbieding) Hele aardige ontvangst. Heerlijk rustige plek, fantastisch eiland om te fietsen. Na dat fietsen hebben we lekker warm kunnen douchen. Wij genieten al jaren, juist in de winter, van Texel en van deze camping.

• december 2023

Prachtig eiland en schitterende camperplaatsen. Wij komen hier al jaren genieten. Maar…. een overnachting kost inmiddels -op 45 cent na- €40 😱 Dat zal binnenkort wel meer dan €40 worden (inflatie hè). Voor ons waarschijnlijk de laatste keer. Het waren mooie jaren!

RobertL

We komen hier al jaren. Prettige plek. Dichtbij de natuur. Sanitair goed in orde. Vriendelijke dames bij de receptie. (Tegenwoordig wel even reserveren, want de plaatsen zijn doorlopend vol)

• februari 2024

• december 2023