Lekker dicht bij de duinen en het strand. op de fiets ben je zo in Alkmaar. Supermarkt op 20 min lopen. super vriendelijk ontvangst met uitleg over de camperplaats en het landgoed Koningshof. Mooie plek op (verstevigd) grasveld.

martijn73

Heel fijn hier een nachtje gestaan. Fijne rustige camperplek en je fietst binnen een paar minuten naar Egmond aan den Hoef om naar de mooie zonsondergang te kijken. Super aardige eigenaar. Wij komen hier zeker nog eens terug. De sanitaire voorzieningen mogen beter, die zijn verouderd Helga en Wilco

Koningshof Egmond