UrbanCamperSpot Haarlem

Haarlem, Noord-Holland, Nederland

• juni 2024

ligging lekker dicht bij de stad vriendelijke eigenaar wilden de nog wat gaan fietsen en vroegen hoe laat we weg moesten voor een kleine vergoeding konden we de hele dag de camper nog laten omdat het niet druk was top

Arnold_en_Erica

Top locatie om Haarlem te bezoeken en om naar Zandvoort te fietsen!! Wel erg veel geluid overlast van de weg die er 10 meter vanaf zit treinspoor 30 meter. Aardige gastvrije eigenaren kunnen meer camper parken een voorbeeld aan nemen.

• juni 2024

UrbanCamperSpot Haarlem