UrbanCamperSpot Haarlem

Haarlem, Noord-Holland, Nederland

Super plek, dichtbij centrum Haarlem, 7 minuten fietsen, ook naar de duinen. Plaatsen met en zonder stroom, vriendelijke eigenaar. Toilet, chemisch toilet lozen, water aanwezig. Ideaal voor een stadsbezoek en de natuur in. Ook kun je de trein naar Amsterdam nemen. Top, we komen graag terug.

Mars-el

Goed dat Haarlem nu ook een camperplek heeft. Prima locatie om stad en streek te bezoeken. Maar de prijs in verhouding tot de service is te hoog. Hekken met zwart plastic doet armoedig aan.

Map
Green Key eco-label