Camperplaats Marnic Hoeve

Middenmeer, Hollands Kroon, Noord-Holland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Hartelijke ontvangst en een mooie rustige camperplaats. Broodjesservice, een vers eitje bij het ontbijt en een leuke Paas-attentie. Aan de overkant van de weg, langs het water, de mogelijkheid om je hond uit te laten.

Weel16

Uitstekende camperplaats.. alles aanwezig, verharde plekken in het gras. Volop informatie. zelfs nu op de zaterdag broodjesservive en met Pasen een hele lieve attentie van fantastische beheerders. Fietstocht naar Schagen via Barsingerhoorn ook een aanrader.

Milja

Vriendelijk ontvangst. Ruime plaatsen. Super schoon sanitair. S’morgens een lekker vers eitje bij het ontbijt. Aan de overkant van de weg steiger waar je in je eigen Kayak of Sup het kanaal op kan.

Over ons

About us image
Wij zijn Coen en Margriet Knook. Beide geboren en getogen in de Wieringermeer. Wat je ook wilt weten over deze regio, wij kunnen het je vertellen. Schroom niet om te vragen. Bij onze Marnic Hoeve vinden jij en je camper een mooi gelegen staanplaats midden in de Noord-Hollandse natuur op ons eigen erf. Wij zijn trots op onze woonplek en delen deze trots graag. Vanuit die gedachte ontvangen we met veel plezier onze gasten. Wanneer je bent geïnstalleerd kun je alle richtingen op en genieten van mooie wandel- en/of fietstochten over het West-Friese landschap. Ook kun je vanaf onze privésteiger een verfrissende duik nemen in het Groetkanaal of even tot rust komen tijdens het vissen.

Camperplaats Marnic Hoeve