Jachthaven Middenmeer

Middenmeer, Hollands Kroon, Noord-Holland, Nederland

• juli 2024

Leuke plek , juist lawaai van doorgaand verkeer over de ophaalbrug is tijdsgebonden , aardige en vriendelijke haven meester,dorpje niet veel te beleven wel slagerij bakker frituur pizza en deka supermarkt . verblijf 8/7 17,10€ all-in 2 pers

• juli 2024

verbleef hier voor één nacht op 8 juli 2024. Wij vonden het erg leuk. De terreinwachter was erg aardig en behulpzaam. we kregen een mooie plek op de tweede rij. Aan het water is de eerste rij waarschijnlijk altijd volgeboekt. Het is de moeite waard om hier meerdere dagen door te brengen.

Pennant.Gundi

Weer heerlijke dagen gehad, genoten van de omgeving en de gastvrijheid! Voelt elke x weer als thuiskomen. Tot de volgende x! Rob&Syl

• Zuiderzeeweg 2

1775 PS, Middenmeer, Nederland