Ik zou deze camping aanbevelen als u op zoek bent naar een rustige ervaring. Mooie omgeving en vriendelijk personeel. We hebben genoten van ons verblijf van één nacht en zullen er zeker weer heen gaan.

• april 2023

Vriendelijke uitbaters zeer hulpvaardig. Direct verse eitjes. Sanitair schoon !!!!

Westfalia5

Mooie boerencamping. Sanitair goed maar verouderd. Dicht bij leuke plaatsen als Medemblik, Hoorn en Enkhuizen. Reisje met stoomtram en aanvullende de boottocht is aan te bevelen.

• april 2023

SVR Camping Valkenhof