Boerderijcamping De Vrije Vogel

Oudeschild, Texel, Noord-Holland, Nederland

Boerderijcamping De Vrije Vogel

bij de boer - recreatieruimte - camperplaats ligt in de milieuzone - vooraf reserveren gewenst - centrum 2km

• Laagwaalderweg 21

1792 CE, Oudeschild, Nederland
  • € 27,50 • 1 apr. t/m 1 nov.

nog niet veel ervaring maar zelden zo’n goed verzorgde boerderij camping gezien. Schoon sanitair, mooie gezamenlijke ruimte, zeer goed uitgeruste keuken, wasmachine, droger. “Zoals wij het zouden willen, zo verzorgen we de gasten”. is hun motto.

• juni 2021

vriendelijke ontvangst, alles werd netjes uitgelegt. ruime plaatsen met alles wat je nodig hebt. alles super schoon we hebben genoten en komen graag terug.

• juni 2021

Heerlijk rustig gelegen camping met alles erop en eraan. Zeer vriendelijke eigenaars. Complete keuken tot ieders beschikking. Toilet en douche zeer schoon en hygiënisch. Leuke zitruimte en maar 3 km van Den Burg. Dit wordt onze eerste keus bij een terugkeer naar Texel.

moq

• € 27,50 • 1 apr. t/m 1 nov.