Wat een fijne plek, wat een lieve mensen. heel vriendelijk, kleinschalig , rustig, en alles is dik in orde. We zijn hier twee dagen geweest en kunnen deze camperplaats ten zeerste aanbevelen voor ons, 5 ⭐⭐⭐⭐⭐

JoopenChrisuitBelgie

Heel vriendelijke ontvangst. Kleinschalig maar prima voorzieningen. Goeie uitvalsbasis om Kolhorn en Wieringen op de fiets te bezoeken. Voor herhaling vatbaar.

BmwR1250Rt

We waren verrast hoe vriendelijk we werden ontvangen. Alles was zeer schoon en de locatie is ook geweldig. Als je het vriendelijk vraagt, kun je ook brandhout krijgen voor het kampvuur. We zullen zeker terugkomen. Thomas en Birgit👍

• Grote Sloot 461

1757 LP, Oudesluis, Nederland