Recreatiehaven Schagen

Schagen, Noord-Holland, Nederland

• juli 2024

Camperplek in de haven en 900 m van het centrum. Vriendelijk ontvangen door de havenmeester en het sanitair zag er erg netjes uit

• juni 2024

Deze plaats ligt direct aan een doorgaande weg. Zelfs 's nachts was het verkeer zo intens dat slapen onmogelijk was. Zelfs de vriendelijke havenmeester kon er niets aan veranderen. We zullen zeker nooit meer naar deze plek gaan.

Kretschi

prima camperplaats, de prijs is even wennen. 19,22 euro Inclusief stroom + belasting. Warmwater en douche gaat van de havenpas af.

• juli 2024

• juni 2024