• augustus 2020

minicamping maar gezellig , alles goed schoon gehouden. Ontvangst is prima. Camping ligt vlakbij de duinen en zee bij Callantsoog. Eigenaren bijzonder behulpzaam.

Ezeltje-Heemskerk

Dear family, lieve familie, Thanx for the nice review, bedankt voor de mooie reactie! Keep healty, blijf gezond en wie weet tot 2021! groet Marcel en Mirjam De Rijnhoeve

• juni 2020

Mooie en schone mini camping en een allerhartelijkst welkom .

Hans-uit-Twente

Dear Hans, beste Hans, Thank you for the nice words on these site. Bedankt voor de mooie woorden op deze site. Maybe we see you next year, stay healthy! Misschien tot volgend jaar en blijf gezond! groet De Rijnhoeve Marcel en Mirjam

• januari 2020

Ik ben hier in het Pinsterweekend van 2019 geweest, een mooie camping om vandaar uit callentsoog, zwanenwater te bezoeken . eigenaren zijn heel vriendelijk, sanitair is prima in orde.

Fam-Tichelaar

Beste Roel, Bedankt voor de mooie woorden en dat je al drie keer bij ons bent geweest. We zien je graag terug in 2021. Blijf gezond, groet Marcel en Mirjam, De Rijnhoeve

• augustus 2020

• juni 2020

Mooie en schone mini camping en een allerhartelijkst welkom .

• januari 2020

Minicamping De Rijnhoeve