op deze plek wordt je zeer gastvrij ontvangen, alles wat je zou willen is aanwezig en er zijn keurige vlakke plaatsen. sanitair is netjes en schoon. en je hebt een prettig uitzicht op de paarden. voor ons een prima plek voor een overnachting.

TourneTime

prachtige plaats. vriendelijke ontvangst. sanitair kraak helder. camperplaats zoals het hoort.

• december 2023

Fantastische en rustige plek. Het door hen geproduceerde bier is subliem, ik hoop snel terug te komen

• december 2023

Camperplaats De Tulpentuin