Parking De Wijzend

Spanbroek, Opmeer, Noord-Holland, Nederland

• juli 2024

Ik vraag me af wie de voorzieningen op de camperplaatsen doorgeeft of bedenkt. “Campinggedrag niet toegestaan” staat er bij deze plaats in de app; op het inlichtingenbord staat echter heel duidelijk dat luifels toegestaan zijn: “Geen tenten / alleen luifels” Een prachtige plek hier!

• juli 2024

Een fijne plek met mooi uitzicht, jammer dat er maar drie plaatsen zijn. Wij hebben met enkele camperaars wel de troep van de hangjeugd opgeruimd zodat wij een schone plek achterlieten. Hopelijk in de toekomst meer CP’s op deze plek.

• juni 2024

Zeer mooi gelegen bij een kerkje. Mooi uitzicht over de weilanden. Je kan er ook fijn wandelen! Zeker een aanrader, kom op tijd is snel vol! We komen hier zeker vaker!

• juni 2024

Parking De Wijzend