Natuurkampeerterrein Schoonenberg

Velsen-Zuid, Velsen, Noord-Holland, Nederland

Natuurkampeerterrein Schoonenberg

Natuurkampeerterrein - natuurkampeerkaart verplicht [verkrijgbaar op de locatie] - gelegen in eikenbos - station 1km - centrum 1km

• Driehuizerkerkweg 15d

1981 EH, Velsen-Zuid, Nederland
  • € 24,00 • 31 mrt. t/m 30 okt.

• juli 2021

Zeer mooie camperplaats op het platteland. Perfect startpunt voor het nationale park

• juni 2021

1 nacht gestaan, daarna alles bezet,maar was moeilijk in deze tijd een plek te vinden . De zon scheen een beetje, maar niet op onze plek diep in t bos . Wij werden er erg somber van en vonden het niet erg dat we er geen 2 dagen konden blijven . Ontvangst vriendelijk en sanitair voldoende.

• juni 2021

Prima camping, goede voorzieningen en zeer relaxed midden in het bos. na afloop moesten we wel het dak van de camper extra wassen, maar dat mocht de pret niet drukken! komen zeker terug.

• juli 2021

Vinkmobiel

• € 24,00 • 31 mrt. t/m 30 okt.