Mooie, rustige plek met een grote parkeerplaats (comfortruimte). Aardige eigenaren, sanitair en toiletten altijd schoon. Douchen 50 cent/4 minuten. Zeer mooie omgeving om te fietsen.

elawieontour

wat mij betreft 5 sterren. Rust. ruimte, stilte. alles is goed schoon. op de fiets zijn alle dorpen en de zee te fietsen. en om de hoek een losloopgebied voor honden. ideaal. wij zijn langer gebleven dan gepland en komen zeker terug.

• juni 2023

Mooie camping met uitstekende faciliteiten. Tot onze verrassing ook een erg mooi gebied om door te fietsen. Prima en gastvrije staf.

• juni 2023

SVR Camping De Kolibrie