wat een fijn verblijf was dat, ook nog getuigen geweest van de geboorte van een kalfje. Wij komen zeker nog eens terug. het is dat vijf sterren het maximum is anders had ik er zes gegeven.

lee-en-gee

Een echte *****camperplaats in prachtige omgeving als goede uitvalbasis voor activiteiten. Om met B&B van NPO te spreken GEEN VERBETERPUNTEN! Op deze plek blijft niks te wensen over. Wij komen terug!

Thuur Smet

Hebben hier 5 nachten gestaan om Amsterdam te bezoeken. Op 100 meter vd camperplaats is er een opstapplaats voor de bus (106), die stopt aan het station en dan een perfecte verbinding tot Amsterdam centraal. prima douches en toiletten. dit is een perfecte, propere camperplaats😉 Ludo en Marijke

Vecht & Weide , locatie Dammerweg 9