Alles OK hier. Vergeet vooral niet broodjes via de broodservice te bestellen. Die zijn van bakker Rien Schulten en werkelijk heerlijk.

Dionne&Dick

Wij sluiten ons graag aan bij vorige reviews. Een prima camping om te verblijven. Heel netjes! Plaatsen aan de wegkant minder aantrekkelijk door verkeerslawaai. prijsupdate: 22€, extra 1€ hond

• april 2023

Wat een heerlijke camping. Geen minpunten kunnen ontdekken. Vriendelijke ontvangst met goede uitleg. Mooie ruime en schone plekken. Er liggen wandel en fietsroutes klaar voor gebruik in deze prachtige omgeving. Wij komen hier zeker terug

• april 2023

SVR Camping Erve Wiegink