Prima camperplaats met alles erop en er aan. Ook het chemisch toilet kan geleegd worden. Aardige eigenaresse!

• november 2023

Mooie en nette nieuwe CP met een weids uitzicht en dicht bij de rivier. Aardige eigenaresse. Supermarkt op ca. 4 a 5 km fietsafstand.

Hans.H

Nieuwe camperplek. Mooie locatie. Veel wandel en fiets gelegenheid. Camperplaats is mooi aangelegd. Nette wc en douche. Erg vriendelijk ontvangst door heel lieve mensen. Wij komen zeker weer terug

• november 2023

Camperplaatsen aan de Vecht