Er zijn hier mensen die hun behoefte in het bosje iets verderop doen achter een rij huizen. Mensen verpest het nou niet voor een ander kinderen spelen daar ook. Verder prima gratis plek voor de sporthal.

benica

Ook vannacht weer hier gestaan, prima plek. Wel druk met voetballers, maar ja het is naast een sporthal en dan kun je dat verwachten.

• november 2023

op zich geen slechte cp. alleen toen wij er waren, héél druk met auto's parkeren. wij moesten al vroeg in de ochtend weg, om niet ingesloten te worden

• november 2023

• Prinses Margrietlaan 14