Zeer rustige ligging, zeer aardige beheerder. Sanitair is schoon, maar zeer rustiek, niet nieuw, waarschijnlijk net nieuw geïnstalleerd. Geen wc-papier. Aan de ene kant geen goede optie om voor de camper te zitten.

Brummelbaer

We komen hier vaker en het blijft een fijn verblijf. Sinds dit voorjaar een”nieuwe” unit met douches en toiletten. Een echte verbetering!

Goodgaon

heerlijk rustige plek met uitzicht op de koeien. prettige ontvangst door de boerin Bertina en uitleg in het museum. wij komen hier zeker nog eens terug. Groet Johan en Jopie van Doorn

De Pothaar