Camperplaats Bentelose Esch

Bentelo, Hof van Twente, Overijssel, Nederland

Camperplaats Bentelose Esch

camperlocatie gelegen in Twents coulissenlandschap - weinig verkeer - kantine met keukenblok - ideaal voor groepen/gasten te gebruiken [gezamenlijk eten] - honden aangelijnd - NKC Leden 10% korting bij verblijf langer dan 3 dagen - supermarkt en centrum 2km

• Eschweg 2

7497 NJ, Bentelo, Nederland
  • € 17,50 • 1 jan. t/m 28 feb.

€ 15,00 • 1 mrt. t/m 30 nov.

€ 17,50 • 1 dec. t/m 31 dec.

• april 2021

We zijn vanaf 1 t/m 5 april hier geweest. hele fijne plek zeer vriendelijke eigenaren. Keurig nette voorzieningen. Toen we bijna door onze gas heen waren (foutje) bood de eigenaar aan om even broodjes voor de lunch voor ons tussendoor te bakken. Super en bedankt nog

• april 2021

Wij waren hier van 2-4 t/m 5-4, het Paasweekend. Wat een feest. Uitstekend Paasarrangement. Heerlijk gebak met koffie, uitstekend Paasdiner, alles ook nog eens aan de camper bezorgd en maandagochtend nog een uitgebreid Paasontbijt.

• april 2021

wat een feest om daar te staan ,de paasdagen daar geweest met een fantastische verzorging en wat een aardige uitbater

Marize-Peter

• € 17,50 • 1 jan. t/m 28 feb.

€ 15,00 • 1 mrt. t/m 30 nov.

€ 17,50 • 1 dec. t/m 31 dec.

7 dagen