Wij vonden het een heerlijke camperplaats! Ruimte, rust, schoon, zeer aardige eigenaar, mooie afstand naar Dalfsen (lopend) en Zwolle (fietsend). Komen graag terug!

OT-DTC

Mooie Camperplaats, schoon sanitair, ziet er goed verzorgd uit, zeer vriendelijke eigenaar. Campers staan op grind, met een goed stukje gras ernaast. Mooie uitvalsbasis om naar de sauna in Zwolle te fietsen. Wij komen hier zeker terug.

Henry-en-Ina

Hele fijne camperplaats in een prachtige fietsomgeving. Ruime plekken, prima sanitair. Wij komen graag terug.

Camperplaats De Ruitenborgh