Parking Camping Starnbosch

Dalfsen, Overijssel, Nederland

Parking Camping Starnbosch

Camperplaatsen liggen voor de camping - douche via kaart - restaurant/winkeltje - gratis gebruik overdekt zwembad[bij mooi weer openluchtbad] - bosrijke omgeving - dichtbij Vecht-Reestdal - centrum 3km

• Sterrebosweg 4

7722 KG, Dalfsen, Nederland

• nkc

• februari 2021

gezellige, goed verzorgde plek aan de rand van het bos. maaltijden en ander lekkers op te halen bij restaurant op campingterrein. ook leuk voor kinderen, volop speeltuintjes en grote velden. sanitair keurig en lekker warm.

• februari 2021

wij hebben hier een heerlijk winter weekend doorgebracht. inclusief langlaufen en warme chocolademelk. vriendelijke uitbaters, nette wc’s en douches. prachtige omgeving direct aan het bos. in het restaurant kan je eten bestellen. wij komen zeker terug!

• november 2020

Afgelopen weekend gestaan en het is volgens ons echt een dikke tien waard. Zeer nette camperplaats en zeer vriendelijke, behulpzame mensen. Heerlijk met de honden gewandeld in het prachtige bos rond de camperplaats. Een top camperplaats, wij gaan hier nog veel vaker heen.

Janco-en-Marja

Alle 116 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• november 2020

• nkc