We hebben hier 4 nachten gestaan op een heerlijk mooi groen plekje vriendelijke eigenaren en top sanitair. De info map is heel leuk en daar hebben we mooie fietsroutes uit gehaald ,ondanks de regen ,heel fijn gehad !!

gertengerda

Wat een fijne plek! prima gelegen en vriendelijke eigenaren die zorgen dat je je ook echt gast voelt❤️ Plek om terug te komen!

John&Xan

Hier heerlijk 2 nachten vertoefd tijdens ,,Vilsteren bruist,,. Prachtige ruime camper plekken in de buurt van een top toiletgebouw. Een aanrader.

Camping De Moat