Alles aanwezig, lekker rustig en ruim. Netjes voor mekaar. Vriendelijke gastheer.

• april 2023

Fijne plek en schoon sanitair. Prachtige omgeving. Het is jammer dat we op doorreis zijn anders hadden we ons hier prima vermaakt.

knappecampers

Goedemorgen, Bedankt voor deze mooie review. Hopelijk tot een volgende keer en fijne reis verder... Groetjes Bert en Monique

J-P-Bergmans

Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Nog wel even ter attentie: op campercontact staan onze tarieven van de voordelige camperplekken vermeld, zonder stroom incl. t.b. U had echter voor de ruimere camper/kampeer plek gekozen, welke € 1,- duurder zijn dan de voordelige camperplekken. Zie tevens onze website. Groetjes Monique

• april 2023

Boerencamping De Binnentuin