• juli 2024

De koeien zijn de deur uit, daar staan nu de stalen rossen inclusief oplaadpunt . Mooie plekken veel met vrij uitzicht, eigenaar zei dat alle plekken verharding krijgen, zodat niemand meer last heeft van modderige plekken.Top. Koffie uurtje elke morgen, heel gezellig.

• juni 2024

valkenessie

Goede ontvangst en alles is mogelijk in overleg Mooie locatie aan de dinkel van daar maar 6 km naar Denekamp waar ik een bedrijfsfeestje had Prachtige fietsroute gemaakt via Nordhorn door het mooie landschap Top

• juli 2024

• juni 2024