De locatie is geweldig en de camping ook! hele fijne sfeer! Wij komen zeker terug!!

silleke

wij wilden eerst niet reageren op deze reactie, want het is natuurlijk volop in het nieuws geweest dat deventer grote overlast had van overstromingen. Waarom zou de stadscamping die in de uiterwaarden ligt dan niet overstroomd wezen. Vreemd dat dit dan door sommige mensen niet wordt begrepen en dan toch komen en dan een negatieve review plaatsen. Maar na regen komt zonneschijn en de camping is gewoon open, ondanks dat door de zware regenval de bodemgesteldheid nog kwetsbaar is.

wij hebben een drietal keren op de camping gestaan en hebben een prima plek gehad met ons oude camperbusje en genoten van ambiance met diverse kampeerders. wij komen zeker terug!

Stadscamping Deventer