Een hele mooie camping met 25 mooie ruime plekken.Modern en schoon sanitair. Broodjes kunnen besteld worden. Er is een kleine gelegenheid voor koffie en snacks Vriendelijke ontvangst door zeer gastvrije eigenaars. Echt wandelen vanuit de camping is zeer beperkt.

Snel0026

Dank jullie wel en misschien tot ziens:)

Mooie camping, ruime plekken met uitzicht en heel schoon modern sanitair. Voor ons te weinig wandelpaden vlakbij en de weg te druk.

Ruhatruf

Er zijn inderdaad weinig wandelroutes vanaf onze camping, dat vinden wij ook jammer. Gelukkig zijn deze wel in de omgeving te vinden. Direct vanaf onze camping hebben we wel diverse mooie fietsroutes.

Snel0026

Dank jullie wel en misschien tot ziens:)

Boerderij vakantieverblijf Hof 't Sprakel