Fantastische plek om te fietsen, lopen of niks te doen. Hasselt en Zwolle binnen korte fietstijd te bereiken. Super gastvrij ontvangst. Niet dat achterlijke gezeur over vertrektijden en prima sanitair. Komen zeer zeker snel terug. #aanrader #topplek

Knaus-Assen

Heeft net hard geregend blijkbaar. Win rijden een rondje om goede plek te zoeken. Komt blijkbaar de eigenaar er aangooien. Schuim op zijn mond. We maakten zijn hele grasland kapot. We waren ons echt van geen kwaad bewust. Verder: ✔️veel groen ✔️wijds uitzicht ❌geen wifi ✔️netjes

AMvdW

Heel gewoon, eenvoudig en relaxt. Lieve eigenaren en mooie omgeving. Heerlijk om de koeien te horen en te zien.

SVR camping en camperplaats Zwolsedijk