rustige camper plaats heerlijk langs het kanaal gestaan vriendelijke havenmeester je kan er douche en naar het toilet je zit zo in het centrum ik ga zeker nog eens terug 👍

Giddyupco

Fijne rustige camperplekken aan ‘t Twentekanaal; schoon sanitair en vriendelijke havenmeester. Wij komen graag nog eens terug!

Peter21157

2 nachten gestaan. Geweldige plek, vriendelijke havenmeester en andere mensen die je te woord staan. Schoon, elektra, warme douches en gezellig om naar de boten te kijken en voorbij komende roeiboten. Dichtbij het centrum. Plek om te onthouden.

Twentse Watersport Vereniging