Twentse Watersport Vereniging

Hengelo, Overijssel, Nederland

• juli 2024

Wat een top plekje en zo dicht bij Hengelo en het Twente kanaal voor de camper. Rustig, mooi om te fieten en hond uitlaten gaat ook prima. Fieten kan vanaf de cp direct op de route. Fit is een plek om terug te komen. Op sommige plaatsen lang Electrisch snoer nodig.

• juni 2024

Mooi en rustig plekje met links het kanaal en rechts de jachthaven. Alles is er wel, zelfs een clubhuiskroeg. We betaalden €.20,00 incl. alles.

Heleen,Ymke

rustige camper plaats heerlijk langs het kanaal gestaan vriendelijke havenmeester je kan er douche en naar het toilet je zit zo in het centrum ik ga zeker nog eens terug 👍

• juli 2024

• juni 2024